W każdym biurze podstawowym wyposażeniem są meble. To w szafach i szufladach trzymamy potrzebne dokumenty, na biurkach znajdują się komputery i laptopy, siedzimy na regulowanych fotelach biurowych. Meble do call center w zasadzie niczym się nie różnią od zwyczajnych mebli biurowych- ich funkcją jest przede wszystkim trzymanie w nich dokumentów.
Wchodząc do call center widzimy najczęściej wielką przestrzeń porozdzielaną niewysokimi ściankami tworzącymi małe boksy. To właśnie w nich pracują ludzie na tak zwanych „słuchawkach”- czyli zajmują się nawiązywaniem połączeń telefonicznych z klientem w celu przedstawienia oferty. Wbrew pozorom jest to trudna praca, nie zawsze po drugiej stronie słuchawki są przyjaźnie nastawieni ludzie. Praca w call center wymaga odporności psychicznej i nerwów ze stali.
Meble do call center powinny być jak najbardziej wygłuszone, aby tłumić dźwięki i tym samym umożliwić pracę dziesiątkom ludzi w jednym miejscu. Na szczęście na rynku znajduje się wiele firm mających w sprzedaży meble do call center.